۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه

یادداشت

به نظرم رسید که باز هم توضیحاتی در مورد مطالب این وبلاگ بدهم. اول اینکه مطالب این وبلاگ در هر حال تغییرند، حتا یادداشت‌هایی را که قبلاً گذاشته‌ام به تدریج تغییر می‌دهم و مطالب به تدریج شکل خواهند گرفت. در نتیجه از نقص یا پراکندگی موضعی نوشته‌ها نباید تعجب کنید! دیگر آن‌که می‌دانم که نوشته‌های اول بسیار مفصل و در برخی موارد دشواریاب شده‌اند. مقصودم بیشتر مشخص کردن و محکم‌کردن برخی مفهوم‌هایی است که به تدریج در جلسات بعدی بسط خواهیم داد. اما از اینجا به بعد قول می‌دهم شیوه‌های متفاوتی از نوشتن و بحث را به کار بگیرم، مخصوصاً آن‌هایی که روشن‌تر و آسان‌یاب‌ترند و امکان مشارکت تک‌تک‌ اعضا را بیشتر ممکن کند.
نکته‌ی دیگر این است که ترتیب درج مطالب در وبلاگ بنا به ماهیت وبلاگ به ترتیب زمانی است که لزوماً بهترین طریق برای مطالعه‌ی این وبلاگ نیست. مخصوصاً اگر قدیمی‌ترین نوشته‌ها را اول بخوانید خیلی منطقی‌ترخواهد بود. همچنان از هر شیوه‌ی خلاقانه‌تری که به جز وبلاگ برای نوشتن در فضای مجازی سراغ دارید استقبال می‌کنم.
نکته‌ی آخر هم: کامنت گذاشتن کار بسیار شایسته‌ای است که تشویق می‌شود! و اگر بخواهید به این وبلاگ لینک بدهید مختارید.

۱ نظر:

  1. باوند عزیز،
    قول داده بودم نظرم را برایت بفرستم که پس از خواندن یادداشت‌های اصلی چنین خواهم کرد تا مشمول‌الذمه هم نمانم. به خاطر مشکل دسترسی‌ام به اینترنت و درگیری‌های کنونی هنوز نرسیده‌ام دقیق بخوانم متون را. امّا این فضای مجازی بنا بر تجربه‌ی شخصی مشابهی رفته‌رفته یأس و بدبینی عجیبی را به همراه می‌آورد انگار.
    کامیاب باشی و با امید پایداری‌ات،
    م. گ.

    پاسخحذف

حتماً نظر بدهید وگرنه مشمول‌الذمه هستید